marți, 17 iulie 2012

Double- chocolate muffins-facuti la nervi

Asta-seara pe la 7-8 eram intr-o stare avansata de nervi, sau de draci cum ar spune unii, asa ca m-am apucat de facut muffins, si asta in conditiile in care ma astepta o traducere suuuper lunga de corectat, de care este mai mult decat evident ca nu aveam nici un chef sa ma apuc. Asa ca double-chocolate muffins adica briose cu multa cacao, parfumate cu ceva coaja de portocala proaspata, care a mers de minune cu ciocolata amaruie, pusa in cantitati mai mult decat decadente in aluatul de briose.

Ce a iesit va puteti imagina: s-a umplut intai casa de un miros incredibil de ciocolata si portocale, iar mai  apoi a inceput dansul celor din casa in jurul tavii cu briose fierbinti pentru ca nu mai aveau rabdare sa se raceasca.

De mancat nu am mancat decat o singura briosa, ceea ce a contat cu adevarat este ca  in mai putin de o ora  eram perfect calma, adica intr-o stare avansata de zen, din care nu ma mai puteai scoate nici daca imi tipai in ureche ca arde intreg orasul.
Concluzia, cel putin in cazul meu, este aceea ce facutul prajiturilor poate avea uneori si o oarecare valoare terapeutica. Unii beau, altii injura sau arunca diverse chestii, iar altii ca mine gatesc, de fapt ma scuzati fac prajituri (eu unu nu consider asta gatit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu