joi, 26 aprilie 2012

Primele semne de intelepciune

Care sunt primele semne ca imbatraniti? Cand va dati seama, sau cand v-ati dat seama ca ati devenit mai maturi, mai intelepti?
Revelatia maturitatii si a "achizitionarii' unei farame de intelepciune- eu asta consider ca e, poate altii ii spun altfel- a venit pe la revelion cand nu mi-am mai dorit nimic de natura materiala pentru noul an, am cerut pentru suflet. Azi, la cateva ore distanta de ceea ce s-ar numi ziua in care voi mai trece un an pe raboj ma gandesc ca maine mai mult ca sigur voi face apel la asa-zisa mea farama de intelepciune. Ce-mi voi dori atunci cand voi sufla in lumanari ramane de vazut, ma mai gandesc, desi...desi cred ca va fi ceva pe care nu-l poti cumpara si pe care atunci cand il primesti in mod sigur nu-l mai poti da inapoi, dar pe care nici nu ti-l poate lua nimeni.
Poate ca primele semne ale "imbatranirii"/ ale achizitionarii de intelepciune sunt rabdarea, refuzul de a mai fugi dupa un ipotetic maine, care s-ar putea sa nu vina, indrazneala de a spune "vrei bine, nu iarasi bine", puterea si hotararea de a cere totul sau nimic pentru ca brusc ai constientizat ca timpul nu-ti mai este prieten, ca nu-ti mai permiti sa dai gres. Poate ca primele semne ale imbatranirii sunt refuzul de a mai saruta fara noima, de a-ti darui sufletul doar pe jumatate si doar de dragul de a avea pe cineva acolo undeva. Poate ca intr-adevar imbatranim si devenim mai intelepti atunci cand cerem doar marea dragoste, atunci cand nu ne mai este de ajuns celebrul "las'ca merge si asa".
Asadar, dragii mei care sunt primele semne ale imbatranirii pentru voi? Cand v-ati dat seama ca sunteti un pic mai intelepti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu