marți, 20 decembrie 2011

Anul asta de Craciun....

Ca in fiecare an, cu o saptamana inainte de Craciun incep sa-mi fac obisnuita lista de dorinte cu ce as vrea sa primesc de la Mos Craciun in noaptea de Ajun. Nici anul acesta nu face exceptie, numai ca, spre deosebire de ceilalti ani am fost ceva mai nehotarata. Initial am vrut patine pentru ca mi-era dor sa merg la patinoar sa ma dau pe gheata, apoi am vrut un Burberry Brit, unul dintre parfumurile mele preferate, pentru ca intr-un final sa ma hotarasc definitiv asupra a doua lucruri aparent banale.

Asadar, anul asta vreau sa primesc de la Mos Craciun, oricare ar fi forma pe care o va lua (parinti, prienteni sau alte rude), solutie de facut baloane- da ati auzit bine- si un sal alb, alb, din cel mai pufos casmir care poate fi gasit prin magazine. 

Poate ca alegerea mea de anul asta suna oarecum bizar, dar vreau solutie de facut baloane pentru ca-mi aduce aminte de copilarie.   Din cand in cand e bine sa te simti copil din nou, sa te intorci la lucrurile simple care te fac fericit tocmai prin banalitatea lor aparenta. Salul pufos din casmir e pentru acele zile mohorate si friguroase de iarna cand nu-ti vine sa dai nici macar pisica afara, dar cand trebuie sa-ti faci curaj sa iesi din casa pentru a merge la serviciu. E acel ceva care iti da oarecum curaj sa iesi din casa si sa infrunti frigul, acel ceva care te invaluie in caldura si moliciunea lui absolut perfecta.

Deci anul asta nu vreau cadouri sofisticate, doar doua lucruri simple care te fac sa te simti mai bine atunci cand afara e frig si urat. Nu stiu daca lista mea de dorinte va ajunge acolo unde trebuie, pot doar sa sper, iar daca Mosul va uita de mine in mod clar voi face o excursie prin magazine dupa solutia de facut baloane.

4 comentarii:

  1. Păi ar fi o mică neconcordanţă: în alte postări anterioare spuneai ceva de lucrurile simple, de gestul care contează, indiferent de valoarea cadoului, dar asta mă face să mă întreb cât mai ajunge un şal de caşmir alb de "o căldură şi o moliciune absolut perfecte".
    Cât priveşte gestul simplu de a dărui, chiar şi ceva simbolic, intră puţin în contradicţie cu lista de cadouri pe care ţi le doreşti. Dacă tu îţi postezi pe blog lista de cadouri, unde mai este plăcerea celorlalţi de aţi dărui ceva ce să te surprindă plăcut?
    P.S.: Roagă-te să nu îţi ia toată lumea soluţie de făcut baloane...

    RăspundețiȘtergere
  2. Un sal din casmir nu este atat de scump, iar daca imi va lua toata lumea solutie de facut baloane o voi imparti cu cativa copilasi care mai mult ca sigur se vor bucura, vorba aia dar din dar se face rai. oricum ma voi bucura de orice cadou cat de mic, una nu o exlude de pe cealalta- iti poti dori anumite lucruri, scumpe sau ieftine si te poti bucura chiar si de un creion dat cadou din tot sufletul

    RăspundețiȘtergere
  3. Întreb de curiozitate, tu ce cadouri le-ai luat celor dragi de Sfântul Nicolae, sau ce te-ai gândit să le iei de Crăciun (în afară de creioane)?

    RăspundețiȘtergere
  4. Le-am pus dulciuri in papuci, iar de craciun mai am de cumparat. Si daca tot esti atat de curios/ curioasa i-am dat unei prietene cadou de ziua ei, chiar zilele astea o tava de chec si s-a bucurat extrem de mult chiar daca primise niste cadouri extrem de scumpe. Tu ce dai cadou de esti atat de vehement in a ma critica?

    RăspundețiȘtergere