luni, 5 decembrie 2011

Mos Nicolaie vine atunci cand te astepti cel mai putin...

Timp de o saptamana am numarat dorinte de Mos Nicolaie- nu stiu de ce dar anul asta mi s-ar fi parut interesant sa primesc trandafiri albi sau hortensii albastre de Mos. M-am resemnant intr-un final  gandindu-ma ca nici anul asta nu voi primi cine stie ce, in afara obisnuitelor "tone" dulciuri din partea apropiatilor. Cu toata resemnarea mea am ajuns curand la concluzia ca daca tot nu e sa primesc mai nimic interesant, ar fi mai bine daca as face eu  pe-a Mosu. Asadar am inceput cu moi daruindu-mi o poseta din piele de strut si o pereche de cercei unicat facuti de o doamna super speciala pentru mine, am continuat cu apropiatii (mai am inca 2-3 restantieri pe care trebuie sa-i rezolv zilele astea) pentru ca in seara asta, surpriza- doua dintre prietenele mele  m-au  inzestrat  cu doua chestii neasteptat de perfecte:  manusi roz, cu mentiunea ca sunt destinate expres batailor cu zapada, mersului la sanie si altor activitati specifice sezonului de iarna (deci zapada sa fie ca echipament de soc am) si un saculet de la Victoria's Secret, de care m-am indragostit de cum mi-a fost pus in brate si am simtit textura materialului, si pe deasupra plin ochi cu bomboane Bucuria. Asadar pot spune ca Mos Nicolaie a fost neasteptat de generos si de original anul asta, si cine stie poate ca sirul de cadouri originale va mai continua si maine...CONCLUZIA: incepe cu tine, continua cu cei dragi si Mosu va veni atunci cand te astepti cel mai putin.

2 comentarii:

  1. da! sunt de acord cu tine!!! nici eu nu ma asteptam sa mai vina si in ghetute, dupa ce fusese trimis prin Posta cu cateva zile in urma :)) Si da, incepe cu tine mereu! Eu mereu fac asta,...sa ma asigur ca nu raman fara cadou..:)) Si nu numai Mos Nicolae vine cand te astepti cel mai putin...asa ca, nu stii ce iti rezerva ziua de maine, de la care poate nu astepti nimic :) Ma bucur ca ai primit si ca ai daruit! Va veni si Mos Craciun, sunt convinsa! Te felicit pentru initiativa de a avea blog si iti doresc multa inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptam urmatoarele articole si poate si o bomboana din poza.

    RăspundețiȘtergere