luni, 2 ianuarie 2012

La an nou sperante noi

In fiecare an la miezul noptii, in timp ce ne indreptam spre noul an ne punem cate o dorinta, conform superstitiei arhicunoscute cum ca ce-ti doresti la cumpana dintre ani se va indeplini in noul an. Mi-am intrebat prietenii ce si-au dorit la miezul noptii, iar raspunsurile lor au variat de la sanatate, liniste, mai multi bani, pana la un pui de om. Deci cati oameni tot atatea raspunsuri si  tot atatea dorinte. 
In ceea ce ma priveste, asta a fost primul an in care nu mi-am dorit nimic de natura profesionala, asa cum am facut pana acum. A fost primul an in care dorintele mele s-au adresat sufletului, lasand profesionalul cumva pe locul doi. Asa ca sper la un 2012 mai spiritual, in care sa-mi permit sa fiu mai des copil, sa ma dau in scranciob si sa ma bucur mai mult de lucrurile marunte si absolut spontane, care nu cer planificari. Sper la un an in care sa-mi fac mai mult timp pentru mine si pentru prietenii de suflet, sa nu mai spun atat de des nu am timp, ci sa incerc sa-mi fac timp.
Asadar, sper la un an in care sa fiu iubita atunci cand merit cel mai putin- pentru ca atunci ai, in general cea mai mare nevoie de iubire- sper sa-i am mai des aproape pe cei  dragi  sufletului meu si sa stiu ca le este bine si ca sunt fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu