vineri, 27 ianuarie 2012

Super Wonder Power Woman, sau nu

Vrem sa le facem pe toate- sa fim si super mame, si super femei de cariera, si super iubitele cu care se mandresc partenerii nostri,  intr-un cuvant super wonder power women care jongleaza cu mai multe in acelasi timp, exceland in orice am face. Inutil de spus ca esecul nu intra in ecutia vietii noastre, pentru ca totul trebuie si se va desfasura dupa agenda noastra bine injghebata, in care am trecut totul de la familie, la copii, sot/iubit etc.

Ei bine, eu una nu mai vreau, azi o pun pe super wonder woman in cui, o dau la o parte si-mi cer dreptul de a fi doar femeie. Imi cer imbratisarile si dreptul de a ma simti slaba. Cer tandretea si rasfatul pe care le-am tot amanat, cer sa fiu eu cea ocrotita si protejata. Azi  nu mai vreau sa le fac pe toate, nu mai vreau sa am grija de altii, uitand in schimb de mine.

Azi, dau la o parte si super si wonder si power, alegand sa fiu doar woman, urmasa Evei si atat. Da, e doar temporar dar e momentul meu de respiro in care nu trebuie sa ma mai ridic la inaltimea asteptarilor nimanui, in care pot aleg sa fac doar cate un lucru pe rand, fara sa ma mai impart intr-o mie de zari. Deci azi, temporar ce-i drept, o pun pe super wonder power woman in cui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu